Societatea e de vină pentru dependența de jocuri, nu jocurile
Postat de cavman_dogred la 19 December 2008 12:54:56


                    Images: star.gif   Societatea e de vină pentru dependența de jocuri, nu jocurile


Images: yahoo.gifEste! Încă o concluzie științifică ce pune jocurile într-o lumină bună, afirmând că jocurile și “dependența” de jocuri nu sunt chiar așa de demoniace precum cred unii. Sau ceva de genul ăsta.

Keith Bakker, fondatorul și managerul Smith & Jones Centre din Amsterdam – un centru de tratament care îi ajută pe cei dependenți de jocuri – le-a spus celor de la BBC că 90% din pacienții pe care îiconsultă nu sunt cu adevărat dependențiImages: yahoo.gif








Ştirea extinsă


                       Societatea e de vină pentru dependența de jocuri, nu jocurile


Images: yahoo.gifEste! Încă o concluzie științifică ce pune jocurile într-o lumină bună, afirmând că jocurile și “dependența” de jocuri nu sunt chiar așa de demoniace precum cred unii. Sau ceva de genul ăsta.

Keith Bakker, fondatorul și managerul Smith & Jones Centre din Amsterdam – un centru de tratament care îi ajută pe cei dependenți de jocuri – le-a spus celor de la BBC că 90% din pacienții pe care îi consultă nu sunt cu adevărat dependenți, Images: yahoo.gifci victime ale unor probleme de natură socială care ar putea fi soluționate cu ajutorul părinților și cadrelor educaționale. (A se întreba diriga unde găsești ultima piesă pentru Rock-It Launcher-ul din Fallout 3.)

“Această problemă leagată de gaming e rezultatul societății în care trăim astăzi,” afirmă Bakker. “80% din tinerii pe care îi vedem au fost victime ale bătăușilor în școală și se simt izolați. Multe din simptomele pe care le au pot fi soluționate prin întoarcerea la tradiționala metodă a comunicării.”

De asemenea, el mai precizează că, deși 87% din gamerii online au peste 18 ani, “cauza principală a jucatului excesiv e legată de părinți care nu le-au purtat de grijă cum trebuie.” În ceea ce privește mult-invocata problemă a influenței jocurilor asupra comportamentului agresiv, Bakker declară că cercetările făcute la Centrul său arată că, în asemenea cazuri, agresivitatea era deja prezentă în personalitatea indivizilor înainte de influența jocurilor.



Știm de pe www.gamesindustry.biz si luat de pe www.jucaushii.ro