Piața jocurilor online multiplayer valorează peste un miliard de dolari
Postat de cavman_dogred la 19 August 2009 20:24:14

             
                   Piața jocurilor online multiplayer valorează peste un miliard de dolari
            


  Piața jocurilor online multiplayer valorează peste un miliard de dolari, iar veniturile obținute din abonarea la aceste jocuri vor ajunge la 1,5 miliarde de dolari în 2011, potrivit unui raport al firmei de cercetare Screen Digest.

Jocuri video precum "World of Warcraft" și lumi virtuale ca "Habbo Hotel" se transformă rapid în platforme sociale importante, subliniază studiul realizat în Europa și America de Nord de analiștii de la Screen Digest.

Piața se va dezvolta în viitor odată cu apariția unor noi genuri de jocuri, precum cel al lumilor virtuale ("Second Life"), animalele de companie online ("Neo pets") și jocurile sportive online, mai anunță raportul Screen Digest.

Studiul mai arată că grupurile de media tradiționale se vor orienta către lumea 3D online chiar dacă, deocamdată, nu sunt asociate cu jocurile pe internet.

Jocul "World of Warcraft" are opt milioane de abonați și deține, astfel, peste 50% din piața jocurilor online.

Dezvoltarea lumilor virtuale rămâne totuși limitată comparativ cu dezvoltarea pieței de video "on demand" (la cerere), care este estimată pentru 2011 la 11,4 miliarde de dolari.

Screen Digest este o companie de analiză și de cercetare a pieței internaționale de media și acoperă domenii precum media interactive, filmul, televiziunea, cablu și cinema.
Ştirea extinsă

             
                   Piața jocurilor online multiplayer valorează peste un miliard de dolari
            


   Piața jocurilor online multiplayer valorează peste un miliard de dolari, iar veniturile obținute din abonarea la aceste jocuri vor ajunge la 1,5 miliarde de dolari în 2011, potrivit unui raport al firmei de cercetare Screen Digest.

Jocuri video precum "World of Warcraft" și lumi virtuale ca "Habbo Hotel" se transformă rapid în platforme sociale importante, subliniază studiul realizat în Europa și America de Nord de analiștii de la Screen Digest.




Piața se va dezvolta în viitor odată cu apariția unor noi genuri de jocuri, precum cel al lumilor virtuale ("Second Life"), animalele de companie online ("Neo pets") și jocurile sportive online, mai anunță raportul Screen Digest.

Studiul mai arată că grupurile de media tradiționale se vor orienta către lumea 3D online chiar dacă, deocamdată, nu sunt asociate cu jocurile pe internet.

Jocul "World of Warcraft" are opt milioane de abonați și deține, astfel, peste 50% din piața jocurilor online.

Dezvoltarea lumilor virtuale rămâne totuși limitată comparativ cu dezvoltarea pieței de video "on demand" (la cerere), care este estimată pentru 2011 la 11,4 miliarde de dolari.

Screen Digest este o companie de analiză și de cercetare a pieței internaționale de media și acoperă domenii precum media interactive, filmul, televiziunea, cablu și cinema.


 sursa : Realitatea.net